Résultats de recherche

 
Termes de votre recherchemodifier

Sujet : "PREFERENCE REVELEE"

 





NumTitreAuteurAnnée
The use of stated preference techniques to model modal choices on interurban trips in Ireland.AHERN (AA); TAPLEY (N)2008
Income and distance elasticities of values of travel time savings : new swiss results.AXHAUSEN (KW); HESS (S); KONIG (A)2008
L'estimation des préférences individuelles en vue de la décision publique. Problèmes, paradoxes, enjeux.BAUJARD (A)2006
Intermodal competition in the London-Paris passenger market : high-speed rail and air transport.BEHRENS (C); PELS (E)2012
OPréférences des ménages en matière de logement : résultats d'une enquête par expérience de choix.CGDD Service de l'économie, de l'évaluation et de l'intégration du développement durable
KATOSSKY (A); MARICAL (F)
2013
L'apport de l'économie expérimentale dans l'élaboration des politiques publiques.FEREY (M); GABUTHY (Y); JACQUEMET (N)2013
Diverting inter-urban car users to rail : result from a revealed preference mode choice model.GRANDE-BRETAGNE Université Leeds Institute for transports studies
WARDMAN (M); WHELAN (GA); TONER (JP)
1994
Les économistes déroutés par nos comportements (La vie des idées).HEDOIN (C); SAINT PAUL (G)2012
Establishing fare elasticity regimes for urban passenger transport : time-based fares for concession and non-concession marlets segmented by trip lengthHENSHER (DA); KING (J)1998
The use of mixtures of market and experimental choice date in establishing guideline weights for evaluating competitive bids in a transport organisation.HENSHER (DA); LOUVIERE (JJ); HANSEN (DE)2000