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Lieu : "HONGRIE"

 





NumTitreAuteurAnnée
OIntegrate, consolidate and disseminate european flood risk management research. Good practice guide for research programme. identification, promotion and validation. CRUE report. October 2007.COMMISSION EUROPEENNE; AUTRICHE Federal ministry of agriculture forestry environment and water management; GRANDE-BRETAGNE Department for environment food and rural affairs; FINLANDE Finnish environment institute
CATOVSKY (Sebastian); ENDERS (Reiner); DEPPE (Thomas)
2007
A tool for prioritizing multinational transport infrastructure investments.TSAMBOULAS (DA)2007
Les services publics en Europe. Allemagne, Espagne, Italie, Royaume-Uni, Suède, Bulgarie, Estonie, Hongrie, Lettonie, Lituanie, Pologne, Roumanie, Slovaquie, Tchéquie. Public services in Europe. Germany, Italy, Spain, Sweden, United Kingdom, Bulgaria, Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Poland, Romania, Slovakia.BOUAL (JC); BRACHET (P); HISZKA (M)2007
OIntegrate, consolidate and disseminate european flood risk management research. National research programmes on flood risk management across Europe. Janvier 2007. A - CRUE report.- 118 p. B - Annex to CRUE report.- p. 120-179 C - Programmes de recherche nationaux sur la gestion du risque d'inondation en Europe. Messages clefs.4 p.COMMISSION EUROPEENNE; AUTRICHE Federal ministry of agriculture forestry environment and water management; GRANDE-BRETAGNE Department for environment food and rural affairs; FINLANDE Finnish environment institute
CATOVSKY (Sebastian)
2007
Environmental policy and corporate behaviour.ORGANISATION DE COOPERATION ET DE DEVELOPPEMENT ECONOMIQUES
JOHNSTONE (N)
2007
Pays de l'Est. Les opérateurs de l'Ouest s'implantent à l'Est.2006
L'Est de l'Europe préfère la route.2006
Politiques macroéconomiques et systèmes financiers après l'admission des nouveaux membres. Cycles réels et du crédit : convergence ou divergence ? Une comparaison Pologne, Hongrie, République tchèque et zone euro.AVOUYI DOVI (S); KIERZENKOWSKI (R); LUBOCHINSKY (C)2006
Le trafic non-accompagné a tiré le rail-route vers le haut en 2005.2006
Après l'élargissement de l'UE : la réorientation du trafic combiné.2006