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Sujet : MODELE DE TRANSPORT

 





NumTitreAuteurAnnée
Estimation and validation of a microscopic model for spatial economic effects of transport infrastructure.DE BOK (Michiel)2009
The effect of financial constraints on the optimal design of public transport services.GSCHWENDER (A); JARA DIAZ (SR)2009
Etalement urbain et /ou polycentrisme ?BLOY (D); MIGNOT (D); VANCO (F)2009
Modélisation du trafic. Actes du groupe de travail 2006.INSTITUT NATIONAL DE RECHERCHE SUR LES TRANSPORTS ET LEUR SECURITE
LEBACQUE (JP); ARON (M); AGUILERA (V)
2009
OSImuler les MoBilités Pour une Agglomération Durable. Rapport final du projet Simbad. Juillet 2009.MINISTERE DE L'ECOLOGIE; CGDD Direction de la recherche et de l'innovation; AGENCE DE L'ENVIRONNEMENT ET DE LA MAITRISE DE L'ENERGIE; PROGRAMME DE RECHERCHE ET D'INNOVATION DANS LES TRANSPORTS TERRESTRES; LABORATOIRE D'ECONOMIE DES TRANSPORTS
NICOLAS (Jean-Pierre); BONNEL (Patrick); CABRERA (Jorge)
2009
Nature and/or nurture ? Analyzing the determinants of transit ridership across US urbanized areas.FINK (C); ISEKI (H); MILLER (D)2009
A framework for analyzing rank-ordered data with application to automobile demand.DAGSVIK (JK); LIU (G)2009
Modelling the interdependencies of critical infrastructures during natural disasters : a case of supply, communication and transportation infrastructures.KAJITANI (Y); SAGAI (S)2009
Flux de transport de marchandises transpyrénéen. Rapport final et annexes. Edition papier.- 271 p. Flujos de transporte de mercancias a través de los Pirineos. Informe final - Memoria y anejos. Edition papier.- 262 p. Flujos de transporte de mercancias a través de los Pirineos. Modelo de reparto modal - Cube application. Edition cédérom.SESP; EPYPSA; K+P TRANSPORT CONSULTANTS; NESTEAR
MOLINA SOTO (E); BARBIER (M)
2009
Fuel saving and ridesharing in the US : motivations, limitations, and opportunities.JACOBSON (SH); KING (DM)2009